Convocatòria oberta per a fer estades postdoctorals a la UOC

Postdocs
06/02/2017
La Universitat ofereix cinc places d'una durada de tres anys

La Comissió de Recerca i Innovació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ha acordat la convocatòria de cinc places per a dur a terme estades postdoctorals a la UOC de tres anys de durada, adreçades a personal docent i investigador doctor en qualsevol de les àrees de treball dels estudis de la Universitat i dels seus centres de recerca, l'Internet Interdisciplinary Institute (IN3) i l'eLearn Center. El termini per a presentar-hi sol·licituds, seguint el procediment que s'indica a les bases enviant el formulari de participació, és el 6 de març vinent.

La UOC destina en conjunt 620.661 euros a uns ajuts que es podran renovar anualment d'acord amb el procediment d'avaluació descrit a les bases d'aquesta convocatòria.

Beneficiaris

Pot presentar sol·licituds a aquesta convocatòria el personal investigador que hagi obtingut el títol de doctor –sigui a la UOC o no– abans de la publicació d'aquesta convocatòria. A més, les persones candidates doctorades per la UOC han d'acreditar haver dut a terme una estada postdoctoral en altres universitats o centres de recerca per un període mínim de dos anys.

Les persones beneficiàries no poden haver estat contractades de manera laboral o mercantil per la UOC els dos anys anteriors a la data de publicació d'aquesta convocatòria.

La resolució d'aquesta convocatòria es farà pública a partir del 31 de març vinent.

Documentació generada