La UOC obre una convocatòria d'estades de recerca postdoctorals

01/02/2018
La Universitat ofereix quatre places de tres anys de durada

La Comissió de Recerca i Innovació de la UOC ha acordat publicar una convocatòria de quatre places per a estades de recerca postdoctorals de tres anys. Les places estan adreçades a personal docent i investigador postdoctoral en qualsevol dels camps d'estudi de la Universitat i de l’Internet Interdisciplinary Institute (IN3). El termini per a les sol·licituds, tal com s'indica en bases, és el 4 de març.

La convocatòria està adreçada a investigadors que hagin obtingut el títol de doctor, ja sigui a la UOC o en altres institucions, abans de la publicació d'aquesta convocatòria. Els candidats amb un títol de doctor de la UOC han de demostrar haver realitzat una estada postdoctoral en una altra universitat o centre de recerca durant un període d'almenys dos anys.

Els beneficiaris d'aquestes places no podran haver estat contractats per la UOC en els dos anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

La resolució es farà pública a partir del 2 d'abril.

Documentació generada