La UOC obre una convocatòria d'estades de recerca postdoctorals

La Universitat vol impulsar la investigació interdisciplinària

La Comissió de Recerca i Innovació de la UOC ha aprovat la publicació d’una convocatòria d’oferta de cinc places per a estades de recerca postdoctorals de tres anys a la Universitat. Les places estan adreçades a personal docent i investigador postdoctoral especialitzat en qualsevol de les àrees dels grups de recerca de la Universitat. El termini per a enviar sol·licituds és l’1 de març.

La convocatòria està dirigida a personal investigador que hagi obtingut el títol de doctorat, ja sigui a la UOC o en altres institucions, i que compleixi els requisits establerts a les bases d’aquesta convocatòria. Les candidatures amb un títol de doctorat de la UOC han de demostrar haver realitzat una estada postdoctoral en una altra universitat o centre de recerca durant un període d’almenys dos anys.

Aposta per la interdisciplinarietat

La convocatòria ofereix dues modalitats per a presentar-hi sol·licituds. D’una banda, com a novetat, es preveu la possibilitat de comptar amb una plaça postdoctoral interdisciplinària. Aquesta modalitat s’emmarca en l’impuls a la recerca interdisciplinària promogut des del Pla estratègic de la UOC. Així mateix, en aquesta convocatòria es considera interdisciplinària la investigació que integra coneixements i mètodes de diferents disciplines mitjançant una síntesi i combinació real d’enfocaments, a diferència de la multidisciplinària, amb investigadors de diferents disciplines treballant conjuntament.

D’una altra banda, la present convocatòria manté, com en ocasions anteriors, la modalitat de places per a incorporar-se als grups de recerca de la UOC, oferint un mínim de quatre places. La relació de grups de recerca pot ser consultada al següent enllaç.

Una mateixa candidatura no pot presentar-se a les dues modalitats.

Beneficiaris

Les persones beneficiàries d’aquestes places no podran haver estat contractades per la UOC en els dos anys anteriors a la publicació d’aquesta convocatòria. La resolució provisional de la convocatòria es farà pública a partir del 3 d’abril, amb un període d’al·legacions obert fins al dia 13 del mateix mes. Les al·legacions rebudes i la resolució definitiva es faran públiques a partir del 17 d’abril.

Enllaços relacionats