Política de privacitat

Butlletins de notícies de la UOC

El tractament de les dades personals recavades mitjançant el present formulari serà responsabilitat de de la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya (d’ara en endavant, UOC), amb NIF G60667813 y domicili social situat a l’Avinguda del Tibidabo, 39-43, Barcelona (Espanya).

Si teniu qualsevol dubte sobre el tractament de la informació personal, podeu posar-vos en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades, a través del correu electrònic dpd@uoc.edu.

Les vostres dades es recolliran per tal de gestionar l'enviament de butlletins als quals lliure, expressa i voluntàriament t'has subscrit, prestant el teu consentiment.

Les dades personals es conservaran durant el període en que es mantingui la subscripció. Finalitzat el període indicat, la UOC conservarà les dades personals bloquejades durant el període necessari per a donar compliment a les obligacions legals en que puguin derivar responsabilitats legals relatives a les finalitats realitzades. Quan expirin tals responsabilitats, les dades personals seran eliminades de forma definitiva.

La base legal per al tractament de les dades personals és el consentiment.

En qualsevol cas, podeu retirar el consentiment que heu prestat a través dels mitjans indicats en l’apartat “Quins són els meus drets?” d’aquest document.

La UOC tractarà les dades personals de manera absolutament confidencial. Així mateix, ha implantat mesures tècniques i organitzatives adequades per a garantir la seguretat de les mateixes i evitar la seva destrucció, pèrdua, accés o alteració il·lícites. A l’hora de determinar tals mesures, s’han tingut en compte criteris com l’abast, el context i  les finalitats del tractament, l’estat de la tècnica i els riscs existents.

La UOC comunicarà dades personals a tercers si és necessari per a donar compliment a les obligacions legals que correspongui, si s’escau.

La UOC compta amb diversos proveïdors que l’assisteixen en l’execució de diferents tasques relacionades amb el tractament de les seves dades personals.

En el cas dels butlletins mensuals, per a la prestació d’aquest servei, la UOC contracta els serveis Mailchimp, propietat de The Rocket Science Group LLC. Les transferències internacionals compten amb les garanties legalment previstes. Podeu accedir a les respectives condicions del tractament de dades personals de Mailchimp aquí.

Disposeu dels següents drets en matèria de protecció de dades:

Dret En què consisteix?
Dret d'accés Consultar de quines dades personals disposem.
Dret de rectificació Modificar les dades personals de les que disposem, quan aquestes siguin inexactes.
Dret d'oposició Sol·licitar que no tractem les dades personals per a algunes finalitats concretes.
Dret a no ser objecte de decisions individuals automatitzades Sol·licitar que no sigui objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat de les seves dades, inclosa l'elaboració de perfils, que produeixi efectes jurídics sobre vostè o l'afecti significativament de manera similar.
Dret de supressió Sol·licitar que eliminem les dades personals.
Dret de limitació Sol·licitar que limitem el tractament de les dades personals.
Dret de portabilitat  Sol·licitar que us entreguem la informació de la que disposem en un format informàtic.
Dret a presentar una reclamació davant l'autoritat competent Sense prejudici de l’exercici dels seus drets davant del Responsable del tractament, en qualsevol moment pot presentar una reclamació davant de l’autoritat competent per a defensar els seus drets en matèria de protecció de dades a través de la pàgina web www. apdcat.gencat.cat.

Per exercitar aquests drets, és suficient que ens faci arribar una comunicació a Fundació per la Universitat Oberta de Catalunya, be per correu electrònic a l’adreça fuoc_pd@uoc.edu o be mitjançant correu postal a l’adreça Avinguda Tibidabo 39-43, Barcelona, amb la referència "Protecció de dades" adjuntant, en el seu cas, una còpia del seu DNI o un altre document d’identificació equivalent, així com el contingut mínim previst a la normativa aplicable. Si la sol·licitud no reuneix els requisits especificats, se li podrà requerir per tal que la esmeni. L’exercici d’aquests drets és gratuït, si be podrà cobrar-se un cànon quan les sol·licituds siguin infundades, excessives o repetitives.