La UOC obre una convocatòria d'estades de recerca postdoctorals

11/02/2019
La Universitat ofereix sis places de tres anys de durada

La Comissió de Recerca i Innovació de la UOC ha aprovat la publicació d’una convocatòria d’oferta de sis places per a estades de recerca postdoctorals de tres anys a la Universitat. Les places estan adreçades a personal docent i investigador postdoctoral especialitzat en qualsevol dels àmbits de recerca de l’Internet Interdisciplinary Institute (IN3) o dels Estudis de la UOC. El termini per a enviar sol·licituds, tal com s'indica en bases, és el 10 de març.

La convocatòria està adreçada a personal investigador que hagi obtingut el títol de doctorat, ja sigui a la UOC o en altres institucions, abans de la publicació de la present convocatòria. Les candidatures amb un títol de doctorat de la UOC han de demostrar haver realitzat una estada postdoctoral en una altra universitat o centre de recerca durant un període d'almenys dos anys.

Les persones beneficiàries d'aquestes places no podran haver estat contractades per la UOC en els dos anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria. La resolució de la convocatòria es farà pública a partir del 8 d'abril.

Més informació a les bases de la documentació relacionada. Per fer arribar una candidatura cal enviar els formularis de sota a preaward_osrt@uoc.edu.

Documentació generada